Med hjälp av tre enkla steg bokar du ett konferensrum i Engelbrekt Office. När du genomfört bokningen får du en bekräftelse som är bindande om avbokning ej skett. Börja med att se om tiden du önskar är ledig i kalendern nedan. Därefter genomför du bokningen i steg två. När allt är klart får du en bekräftelse på att bokningen godkänts och aktiverats i kalendern.
Rummen

1. Hitta tillgänglig tid

2. Boka

Önskat rum *

Tid *
FM FörmiddagEM EftermiddagHD Heldag

INSTRUKTIONER
Namn: Här fylls bokarens namn i
Företag: Namn på företaget som bokar
Org. nr: Företagets organisationsnummer
Adress: Fakturaadress till företaget
Email: Bokarens emailadress
Datum för bokningen: Här väljs dag då rummet ska bokas
Önskat rum: Här väljs mellan stora och lilla konferensrummet
FM = Förmiddag, EM = Eftermiddag, HD = Heldag
Meddelande: Här skrivs annan information

 

3. Bekräftelse
En bekräftelse skickas automatiskt ut till den som slutfört bokningen. När bokningen sedan har registrerats så skickas ytterligare en bekräftelse på att bokningen är klar och aktiverad i kalendern.